Współpraca
oparta na zaufaniu
Cenimy partnerskie podejście i budowanie długotrwałych relacji z naszymi Klientami.
Jak przebiega współpraca?
Podczas naszej współpracy czuwamy nad udaną realizacją całego projektu. Dbamy o to, by harmonogram wdrożenia był dopasowany do możliwości Twojej firmy, a po wdrożeniu oferujemy wsparcie konsultantów.
Analiza i plan działania
Na podstawie danych pozyskanych w trakcie wstępnej rozmowy przeprowadzimy pogłębioną analizę Twoich potrzeb. To pozwoli nam przygotować dopasowaną wycenę oraz określić plan działania i czas potrzebny na wdrożenie systemu.
Konfiguracja i szkolenia
Nasi konsultanci skonfigurują system oraz przeprowadzą szkolenia przynajmniej 2 wydelegowanych użytkowników. Jeśli projekt będzie zakładał przeniesienie dużych ilości danych, to ustalimy ich zakres i wykonamy migrację.
Monitoring postępów projektu
Na potrzebę realizacji projektu ustalimy koordynatorów projektów po obu stronach. Będą w stałym kontakcie, by weryfikować postęp prac i poprawność wstępnych założeń.
Zakończenie projektu
Projekt uznajemy za zakończony, gdy wspólnie podpiszemy protokół odbioru. Po zakończeniu projektu nasi klienci mogą korzystać ze wsparcia powdrożeniowego przez dedykowany system zgłoszeń.
Korzyści ze współpracy
Pełne wdrożenie
Przeprowadzimy cały proces implementacji oprogramowania od A do Z, od analizy, przez przeniesienie danych, konfigurację systemu, instalację, po szkolenia użytkowników i pełne wsparcie po zakończeniu wdrożenia.
Wiedza i doświadczenie
Organizujemy cykliczne szkolenia i webinary, podczas których dzielimy się doświadczeniem. Nasze know-how wynika z 35 lat współpracy z zarządcami nieruchomości, mieszkańcami i środowiskiem akademickim.
Eksperckość i rozwój
Oferujemy rozwiązania w pełni dopasowane do Twojej sytuacji i bieżących potrzeb, a nasze oprogramowanie będzie rozwijać się razem z Twoim biznesem i zmieniającymi się trendami.
Wsparcie
Już od pierwszego kontaktu oferujemy pełne wsparcie merytoryczne i techniczne. Po wdrożeniu systemu pomagamy naszym Klientom poprzez dedykowany system zgłoszeń, szkolenia czy rozwijanie sekcji blogowej.
Jak rozpocząć współpracę?
- Wypełnij formularz kontaktowy.
- Skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie, aby lepiej zrozumieć Twoje potrzeby.
- Przedstawimy dopasowaną ofertę handlową i zasady współpracy.
- Po akceptacji oferty umówimy się na podpisanie umowy i rozpoczęcie pozytywnych zmian.
Wsparcie powdrożeniowe
Nasz kontakt nie kończy się z chwilą podpisania protokołu odbioru. Jesteśmy do dyspozycji również po wdrożeniu. Pomożemy Ci w bieżącym rozwiązywaniu problemów, aktualizacjach wynikających ze zmian przepisów czy zmian technologii.
System zgłoszeń
Nasze oprogramowanie wyposażone jest w system zgłoszeń dedykowany naszym Klientom. Dzięki niemu w łatwy sposób uzyskasz pomoc w rozwiązaniu Twoich problemów.
Szkolenia i webinary
Organizujemy cykliczne szkolenia z obsługi naszego oprogramowania. Podczas nich omawiamy nowości w branży zarządzania nieruchomościami oraz nowości wprowadzone w poszczególnych modułach.
Blog o zarządzaniu nieruchomościami
Naszą wiedzą dzielimy się również na blogu. Znajdziesz tam ciekawe treści łączące świat IT i zarządzanie nieruchomościami.
Strefa klienta
W Strefie Klienta w łatwy sposób znajdziesz swoje licencje, umowy i rozliczenia oraz pozostałe dokumenty wynikające z naszej współpracy.
Skontaktuj się z nami
Sprawdź, jak możemy poprawić komfort Twojej pracy.
Najczęściej zadawane pytania
Tak, możesz to zrobić w dowolnym momencie, kontaktując się poprzez formularz elektroniczny w Strefie Klienta.
Tak, posiadamy wersję DEMO. Jeśli jesteś nią zainteresowany wypełnij formularz kontaktowy.
Tak, aktualizacja oprogramowania jest płatna i obejmuje wszystkie wprowadzone zmiany (nowe funkcjonalności oraz zmiany wynikające ze zmieniających się przepisów prawa).
Kupując system Mieszczanin otrzymujesz bezterminową licencję.